Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  • Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
  • Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie (możesz pobrać wzór formularza odstąpienia od umowy, który jest zawarty w Regulaminie) o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: matildaoffice@gmail.com
  • Zwracaną rzecz zwróć na adres: ul. Wojskowa 11/13a/4, 60-802 Poznań nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
  • Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
  • Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się dla umowy, w której wydaję rzecz, będąc zobowiązaną do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  • Dokonane przez Ciebie płatności (bez kosztów zwrotu towaru, które ponosi Kupujący) zostaną zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • Mogę wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W związku z powyższym odstąpić od umowy możesz TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy kupiłeś rzeczy z zakładki "Dostępne od ręki".

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie.

Reklamacje

  • W przypadku gdy zakupiony towar okaże się niewłaściwy lub wadliwy, masz prawo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: matildaoffice@gmail.com.
  • Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Wojskowa 11/13a/4, 60-802 Poznań. 
  • W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad/usunięcia wady lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  • Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl